order-show הזמינו מופע
close

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    להקות קאברים לאירועים

    להקות קאברים לאירועים מופיעות אצל אנשים פרטיים, גופים ציבוריים, עסקים וחברות ועוד. הן מתמחות בנגינה ושירה של להקות ידועות מהעבר וההווה ומעלות ביצועים מרשימים. הן יכולות לבצע סגנונות וז'אנרים מגוונים כולל מוסיקה אתנית למבקשים זאת. כל מזמין יכול לבחור על פי צרכיו וטעמו האישי. עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    להקות קאברים לאירועים – מקצועיות ואיכותיות

    להקות קאברים לאירועים הינן מקצועיות מאוד ובכל להקה ניתן למצוא מבחר של כלי נגינה מובילים. כמובן, גיטרות שונות, אורגן חשמלי, סקסופון, תופים ואחרים נוספים. ללהקה יש סולן מוביל וזמרים מלווים וכול הצוות הנ"ל תורם להרמוניית זמרה ונגינה מעולה. המאזינים אינם יכולים להישאר אדישים למוסיקה הפורצת והאירוע הסוחף, כך שההנאה והריגוש  גבוהים מאוד. הופעות מוזמנות בכל עונות השנה אבל במיוחד במופעי קיץ. הן מתקיימות באולמות סגורים, בפארקים ציבוריים, באמפיתיאטרונים בישובים, בכיכרות עירוניות, באצטדיונים ובמקומות אחרים. הלהקות מתאימות את ההופעה לקהל, ובין היתר, מנגנות שירי שנות השישים, שירים מהאייטיז ועוד. יש של הביטלס, פינק פלויד, יש הופעות המוקדשות לפסטיבלים חשובים מהעבר  כמו וודסטוק ועוד. כל אירוע יעשה רושם רב על הקהל.

    הזמנה לאירוע פרטי

    תכנון הופעה לאירוע פרטי חייב להיות מסודר. בעל האירוע ייפגש עם המפיק המוסיקלי האחראי על הלהקה וכך הם יקבעו יחד את הרפרטואר שיוגש. באירוע חתונה, למשל, יש חשיבות לשיר המלווה את הזוג לחופה.  ללהקה ציוד משוכלל ובין היתר, מיקרופונים איכותיים, מערכות הגברה, גופי תאורה, מחוללי עשן ועוד. כל אלו  בתוספת עם אלכוהול, אביזרים דוגמת בלונים, כובעים, משקפיים צבעוניות ואביזרים נוספים המחולקים לאורחים יספקו חוויה נהדרת.

    להקה איכותית

    עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, שירות אדיב, עמידה בלוח זמנים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים לאחר שירות בלהקה צבאית, ליווי אומנים מוכרים לאורך זמן, הפקת אירועי מוסיקה מגוונים ועוד. הוא ישמח לשרת לכל לקוח חדש או ותיק.

    להקת קאברים לחתונה

    להקת קאברים לחתונהיכולות לספק מופע נהדר הדומה למקור. ניתן למצוא שפע של קאברים לאומנים ידועים מהעבר. ההופעות מותאמות לחתונות ואנחנו יודעים להתאים את עצמנו לכל סגנון קהל שייקרה בדרכנו! עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    להקות קאברים לחתונה – ברמה גבוהה

    להקת קאברים לחתונה תופיע בפני הקהל ותשיר לפניו את כל השירים המוכרים והלהיטים שהופקו בזמנו על ידי אומנים מובילים. יש כאלו משנות הששים, האייטיז ועוד. ההופעות המושקעות מתבצעות על ידי להקה של כעשרה נגנים, רקדנים ורקדניות, תלבושות ססגוניות, וידאו ארט, במות מהממות, סאונד מעולה ועוד. להקה זו מושכרת על ידי זוגות רבים שרוצים להפוך את החתונה שלהם לאירוע בלתי נשכח. אנו מבינים את חשיבות היום עבו הזוג המאושר ולכן אנו מציעים מגוון עצום של סגנונות נגינה ושירה שונים! רמת הביצוע הגבוהה תורמת לחוויה גדולה מעשירה. הלהקה כוללת נגנים המנגנים על גיטרות, תופים, סקסופונים, אורגנים חשמלים וכלי נגינה נוספים. כולם יחד משתלבים היטב ויוצרים הרמוניה מוסיקאלית סוחפת שתגרום לאורחים שבאו אליכם להצטרף לרחבת הריקודים ובאמת להנות במקום לשבת בצד ולצפות!

    רפרטואר עשיר

    הזמנת הופעה נעשית בצורה מסודרת כאשר הגורם המזמין נפגש עם המפיק המוסיקלי של הלהקה ומתכנן עימו את המופע. ייבחרו שירים ידועים ואחרים סוחפים. המפיק, יכול, כמובן, לייעץ ולסייע לגבי השירים המתאימים ביותר, אלו אשר יעשירו את המופע ויספקו עניין וחוויה רגשית לרבים. ניתן למצוא נושאי מוסיקה כמו: פסטיבל וודסטוק המפורסם, להקות כמו ביטלס, פינק פלויד ועוד, וגם הופעות מעט יותר סולידיות לאירועי קיבוצים וכדומה.

    להקה בעלת ניסיון

    עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים לאחר שירות ממצה בלהקה צבאית, ליווי אומנים מוכרים לאורך השנים, הפקת אירועי מוסיקה מגוונים ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת שברשותו לכל לקוח.

    post-thumbnail

    קראו עוד איתנו

    post-thumbnail דברים חשובים שצריך לתכנן ולחשוב עליהם בתכנון האירוע

    אם חשבתם לרגע שהפקת אירוע קטן זו משימה קלה כי...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לארגן את האירוע בצורה הכי טובה

    מידי פעם אתם צריכים לארגן אירוע חברה ותוהים איך לעשות...

    קרא עוד..
    post-thumbnail מוזיקה מיוחדת לאירוע מושלם

    הפקה של אירועים זה עניין רציני ביותר, והסיבה לכך היא...

    קרא עוד..
    post-thumbnail אווירה נהדרת לאירוע העסקי

    אירועים עסקיים אלה הם אירועים שיש להם חשיבות רבה. מצד...

    קרא עוד..
    post-thumbnail מוזיקה - אלמנט משמעותי ביותר באירוע

    עושים אירוע גדול וחשוב ממש בקרוב? בחרתם איפה תרצו לקיים...

    קרא עוד..
    post-thumbnail להקה מקצועית שעושה הופעות לאירוע שלכם

    אתם מתמודדים היום עם האתגר של הפקת אירוע חברה? ברור...

    קרא עוד..
    Skip to content