order-show הזמינו מופע
close

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הרכבים מוסיקליים לאירועים

    הרכבים מוסיקליים לאירועים משדרגים את חווית האורחים. המוסיקה המופקת תורמת רבות להעצמת הערב לאורך כל שלבי האירוע. הלהקה יודעת לנגן מבחר שירים בז'אנרים וסגנונות שונים כולל מוסיקה אתנית. כל מפיק אירוע יכול לבחור את הרפרטואר המתאים לצרכיו, לטעמו האישי ולסוג הקהל המגיע. עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    הרכבים מוסיקליים לאירועים – מוכשרים ומקצועיים

    הרכבים מוסיקליים לאירועים כוללים מספר מצומצם של נגנים. לרוב, מדובר על טריו ובמקרים אחרים תוספת של נגן אחד או שניים בלבד. אחד מהנגנים הוא גם סולן מוביל והאחרים מנגנים ומלווים בזמרה. הלהקה יודע לבצע קאברים של להקות ידועות כמו הביטלס, הפינק פלויד וכדומה. בנוסף, מבצעת שירי פסטיבלים מובילים כמו וודסטוק. האירועים יכולים להיות פרטיים כמו חתונות ובהם יבצעו שירים לפני הכניסה לחופה, בעת ריקוד הסולו הראשון ועוד.

    אירועים ציבוריים אליהם מוזמנת הלהקה הם הופעות בטקסים, בקונגרסים שעיריה עורכת ועוד. אירועים עסקיים חשובים הם ימי וערבי גיבוש לחברה, הופעה קטנה בשולי יום עיון וכדומה. האירועים מתקיימים באולמות סגורים, בגנים פתוחים ועוד. לכל אירוע כזה יש אופי אחר וההתארגנות של מנהל הלהקה תהיה בהתאם. בכל מקרה, המוסיקה תשתלב היטב בפעילויות הרבות הכוללות קבלת פנים, טקסים, ארוחות ועוד.

    קביעת רפרטואר

    לאחר ההזמנה ייקבע הרפרטואר יחד עם המפיק המוסיקלי של האירוע. הוא יכול לסייע רבות ולתרום רעיונות ולהוסיף שירים אשר, לדעתו, יתרמו רבות לחוויית הצופים והמבלים. המוסיקה נועדה לרגש, להנעים זמן וכדומה והיא תוסיף רבות להנאת המבלים. באירוע עסקי יש חשיבות, למשל, להידוק הקשר של העובד, להרחבת הקשר בין הלקוח לחברה וכולי.

    להקה ברמה גבוהה

    עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי.  הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים לאחר שירות בלהקה צבאית, ליווי אומנים מוכרים לאורך זמן, הפקת אירועי מוסיקה ללקוחות רבים לאורך השנים וכדומה. הוא ישמח לספק שירותיו לכל לקוח נוסף.

    post-thumbnail

    קראו עוד איתנו

    post-thumbnail להקה לאירוע מושלם

    אתם מתכננים אירוע ורוצים לשלב בו משהו מיוחד? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail ארגון האירוע - משימה מאתגרת במיוחד

    הרבה אנשים מתמודדים מידי פעם עם משימה מאתגרת במיוחד: הפקת...

    קרא עוד..
    post-thumbnail אופציה נפלאה לערב מיוחד

    אתם מתכננים ערב מיוחד שבו תחגגו אירוע של פעם בחיים?...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לתכנן את האירוע בצורה ייחודית

    אתם מתכננים לעשות בקרוב אירוע קטן ולא ממש ברור לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לעשות חגיגה מיוחדת

    חושבים לעשות חגיגה מיוחד עם כל בני המשפחה? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail להקות קאברים לאירועים

    להקות קאברים לאירועים מופיעות אצל אנשים פרטיים, גופים ציבוריים, עסקים...

    קרא עוד..

    הרכב מוסיקה לאירועים

    אתם רוצים לעשות אירוע ומחפשים את מה שייקח את האירוע שלכם כמה צעדים קדימה? חשוב לכם שכל מי שיגיע לאירוע שלכם יבין מיד עד כמה השקעתם בו? אם כך, ברור מדוע על הרכב מוסיקה לאירועים אתם לא יכולים לוותר. זה נכון שאפשר לשלב מוזיקה בכל אירוע בדרכים שונות. אתם יכולים לנגן בעצמכם או להזמין תקליטן. עם זאת, בסופו של דבר אנחנו רואים שאין כמו הופעה חיה של הרכב מוזיקלי נהדר. לכן, אם כל הטוב הזה מחכה לכם כבר באירוע הקרוב שאתם עושים, למה לחשוב פעמיים? אתם מחפשים להקה שתיתן הופעה מיוחדת במינה באירוע שלכם? רוצים לראות את כל האורחים שלכם נהנים מכל רגע באירוע? צרו קשר עם להקת אומהגומה ותראו שלא תצטערו על כך הבחירה הנפלאה שלכם.

    למה כדאי להזמין הרכב מוסיקה לאירועים?

    חשוב להבין: זה לא משנה איזה סוג של אירוע אתם עושים. בין אם זה אירוע משפחתי ובין אם זה אירוע חברה, אין ספק שהזמנת הרכב מוסיקה לאירועים זו בחירה מצוינת. העניין הוא שאנשים באופן כללי אוהבים מוזיקה, ואם זו מוזיקה בהופעה חיה, זה עוד יותר מרגש. אם לכל זה תוסיפו גם את בחירת השירים הנכונים לכם ולאורחים שלכם, הרי שזו הולכת להיות הצלחה של ממש. הרכב מוסיקה לאירועים, אם הוא יודע את העבודה ואם יש לו ניסיון, יכול ליצור אנרגיות נפלאות בכל אירוע. לכן ברור מדוע היום עוד ועוד אנשים חושבים על האופציה הזאת ומנסים אותה בשמחה.

    כך תבחרו את ההרכב המוזיקלי המתאים לכם

    הקושי האמיתי הוא לא להחליט שרוצים להזמין הרכב מוסיקה לאירועים, אלא לבחור את ההרכב הנכון לכם. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, קצת בדילמה. איך בוחרים את ההרכב הכי מוצלח שיש ואיך אפשר לדעת שאתם עושים את ההחלטה הנכונה? אתם יכולים להיות בטוחים: אם תתקשרו אל להקת אומהגומה למספר: 052-5058800, אתם תראו שבאירוע הקרוב שלכם כולם, ללא יוצא מן הכלל, ירקדו. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מאווירה מחשמלת באירוע הקרוב שלכם, אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר.

    הרכבים מוזיקליים לאירועים

    הרכבים מוזיקליים לאירועים מורכבים ממספר מצומצם של נגנים. לרוב, טריו עם תוספת של נגן אחד או שניים לכל היותר. ביניהם סולן אחד מוביל הנעזר בקולות רקע של הנגנים האחרים. הרפרטואר שלהם מורכב מקאברים לשירים של אומנים או להקות ובנוסף מבחר להיטים מכל הזמנים. עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    הרכבים מוזיקליים לאירועים – להופעה אינטימית

    הרכבים מוזיקליים לאירועים מספקים, לרוב, הופעה אינטימית המתאימה לסוג ההרכב וקהל הצופים. מדובר על אירועים פרטיים כמו חתונות עם קהל מצומצם, מסיבות ימי הולדת בתאריכים חשובים ועגולים, מסיבות אירוסין ועוד. בנוסף, אירועים עסקיים כמו ערבי גיבוש, ציון יובל לחברה, מסיבה שנתית מושקעת ועוד. להקה כזאת כוללת נגני גיטרה, אורגן חשמלי, סקסופון וכלים מהסגנון הנ"ל. הסולן והלהקה חוברים יחד לצוות מוסיקלי והרמוני אשר יספק הופעה מרגשת אשר תנעים היטב את זמנם של האורחים. היא תהיה תוספת מבורכת לאירוע מושקע הכולל ארוחה, ברכות, מופע, מצגות, סרטונים וכדומה. בין הקאברים – המבוקשים ביותר הם לשירי הביטלס, פינק פלויד, שירים ישראליים ובינלאומיים ידועים וכדומה. ללהקה ציוד מתאים הכולל מיקרופונים, מערכות הגברה ואביזרי עזר נוספים. האירוע יכול להתקיים בגן אירועים, באולם סגור או במקום אחר.

    הזמנה וקביעת רפרטואר

    ההזמנה הרשמית תכלול בקשת לתיאום מבחר השירים המבוקשים. הרשימה תיקבע  בישיבה משותפת בין המזמין והמפיק המוסיקלי שהוא, לרוב, מנהל הלהקה ומעבד השירים. הוא אף יכול לייעץ לגבי השירים המתאימים מכל לסוג האירוע ולקהל המגיע אליו. כדאי עוד לציין, כי ההרכב יכול להיענות לבקשות של קהל במהלך ההופעה כל עוד לוח הזמנים מאפשר זאת.

    Skip to content