order-show הזמינו מופע
close

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    להקה לאירוע פרטי

    להקה לאירוע פרטי תוסיף רבות לאווירה אותה רוצים לייצור. מדובר, לרוב, על אירועים גדולים כמו חתונות אשר מוזמנים אליהם אנשים רבים. בחירת הלהקה נעשית על פי צרכי מפיק ובעל האירוע וטעמו האישי. הוא, כמובן, מתאים את הסגנון שלה למוזמניו. עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    להקה לאירוע פרטי – עם רפרטואר אהוב

    להקה לאירוע פרטיים תציע לצופים מבחר של להיטים אהובים. יש המתמחות בשירי שנות הששים, יש המתאימות עצמן לשירי האייטיז. רבות מהן מנגנות בכל הז'אנרים והסגנונות כולל אתניות המבוקשות רבות על ידי האורחים. באירוע פרטי כמו חתונה יש מבחר רגעי קסם השייכים בלעדית לבני הזוג. כך, בעת הכניסה לחופה על השביל המרופד פרחים, לאחר סיום טקס החופה, בעת הריקוד הראשון על רחבת הריקודים. לכל רגע כזה יבחרו בני הזוג שיר נושא אהוב ומרגש. בנוסף לכל אלו תגיע חוויות מסיבת הריקודים וכאן יש לכל להקה סוחפת מה להציע. שירים קצביים אשר לא יניחו לרוקדים לשבת אלא להמשיך ולרקוד על סוף הערב. אלכוהול משובח, כובעים, בלונים, כלי נגינה זעירים ופריטים אחרים יוסיפו רבות לאווירה השמחה.

    הזמנה על פי הצורך והטעם האישי

    ההזמנה תיערך בשיחות ובמהלך ישיבות בין בעל האירוע והמפיק המוסיקלי שלו שהינו, לרוב, מנהל הלהקה. כאן ייבחרו השירים הרצויים. מנהל הלהקה יכול לסייע רבות לבחירה מאחר והוא מנוסה ומכיר היטב את הביקוש. יחד עם זאת, ההחלטה תהיה משותפת. ללהקה מקצועית יש מספר רב של נגנים, זמר מוביל וכלי נגינה מודרניים כמו גיטרות, סקסופון, אורגן חשמלי, תופים ועוד. כל אלו ישיגו הרמוניית מוסיקה ושירים נהדרת.

     ביצועים נהדרים

    עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם ביצועי ישירים נהדרים כולל קאברים איכותיים.  השירות כולל ייעוץ, מחירים נוחים, יחס אישי ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים משירות בלהקה צבאית, מליווי אומנים מוכרים לאורך זמן, מהפקת אירועי מוסיקה מגוונים ועוד. הוא ישרת בשמחה כל לקוח נוסף.

    להקות לאירועים פרטיים

    להקות לאירועים פרטיים משדרגות רבות את האירועים. מדובר על להקות מקצועיות היכולות לנגן ולשיר מבחר רב של שירים מכל הזמנים. רבות מתמחות גם בביצוע קאברים לשירים ידועים. הן יכולות לבצע ז'אנרים וסגנונות רבים כולל אתניים על פי בקשת המזמין. עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    להקות לאירועים פרטיים – מספקות מופעים מדהימים

    להקות לאירועים פרטיים מסוגלות לספק מופעים חווייתיים לציבור רחב של אנשים ולאוכלוסיות מכל הגילים. הן יודעות לשיר שירי שנות השישים לקהל מבוגר, יחסית, שירים מתקופת האייטיז לקהל צעיר יותר וכן הלאה. הלהקות מאורגנות היטב וכוללות מספר רב של נגנים. כלי הנגינה הינם מודרניים וכוללים גיטרות שונות, סקסופונים, תופים, אורגנים חשמליים וכלי נגינה אחרים. יחד ועם שירת הסולן והזמרים הנוספים הם יוצרים הרמוניה מוסיקלית נהדרת אשר תרגש את הצופים והאורחים ותסחף אותם לחוויה נהדרת. אירוע פרטי דוגמת חתונה ישודרג רבות בזכות המוסיקה המרגשת. הם יכולים לשיר שירים מיוחדים לקראת טקס החופה ובעת שהזוג צועד אל הבמה. מעבר לכך, שיר נושא לריקוד הראשון ברחבה. כמו כן מוסיקת ריקודים סוחפת ועשירה על פי רפרטואר שנבחר בקפידה.

    הזמנה מסודרת

    תכנון הופעה חייב להיות מסודר. מפיק האירוע ייפגש עם המפיק המוסיקלי ויחד הם יקבעו את רשימת השירים המתאימה לטעמם האישי של המזמינים ולצרכיהם. ניתן לבקש גם מוסיקה אתנית אשר תשמח את האורחים. ללהקה ציוד משוכלל הכולל מיקרופונים, מערכות הגברה, גופי תאורה מגוונים, מחוללי עשן ופירוטכניקה נוספת אשר מעשירה את המופע לכל אורכו. יחד עם אלכוהול, אביזרים דוגמת בלונים, כובעים, משקפיים צבעוניות ואביזרים נוספים הם יספקו חוויה נהדרת.

    להקה איכותית

    עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, שירות מושלם, עמידה בלוח זמנים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים לאחר שירות בלהקה צבאית, ליווי אומנים מוכרים לאורך זמן, הפקת אירועי מוסיקה מגוונים ועוד. הוא ישמח לתת שירות לכל לקוח.

    post-thumbnail

    קראו עוד איתנו

    post-thumbnail להקה לאירוע מושלם

    אתם מתכננים אירוע ורוצים לשלב בו משהו מיוחד? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail ארגון האירוע - משימה מאתגרת במיוחד

    הרבה אנשים מתמודדים מידי פעם עם משימה מאתגרת במיוחד: הפקת...

    קרא עוד..
    post-thumbnail אופציה נפלאה לערב מיוחד

    אתם מתכננים ערב מיוחד שבו תחגגו אירוע של פעם בחיים?...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לתכנן את האירוע בצורה ייחודית

    אתם מתכננים לעשות בקרוב אירוע קטן ולא ממש ברור לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לעשות חגיגה מיוחדת

    חושבים לעשות חגיגה מיוחד עם כל בני המשפחה? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail להקות קאברים לאירועים

    להקות קאברים לאירועים מופיעות אצל אנשים פרטיים, גופים ציבוריים, עסקים...

    קרא עוד..
    Skip to content