order-show הזמינו מופע
close

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    להקת קאברים שנות השמונים

    להקת קאברים שנות השמונים מבוקשת מאוד בגלל הרפרטואר העשיר שהיא מציעה. היא מספקת שירותיה לאנשים פרטיים, לעסקים, לרשויות מקומיות ומוסדות ציבור ועוד. בלהקה יש מספר רב של  נגנים, סולן וזמרים מלווים. כל לקוח יכול לבחור את ההופעה המתאימה ביותר לצרכיו, לטעמו האישי ולקהל אליו הוא מיועד. עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    להקת קאברים שנות השמונים – עם מבחר להיטים

    להקת קאברים שנות השמונים מוכשרת ומקצועית יכולה לנגן ולשיר מבחר להיטים לאורך כל זמן המופע. הנגנים מנגנים על כלי נגינה מובילים וביניהם, גיטרות, תופים, סקסופונים, אורגנים חשמליים ואחרים מקובלים. הם יחד עם הזמרים מפיקים צלילים נהדרים בהרמוניה מעולה לטובת קהל הצופים. ההופעה הינה סוחפת, עוצמתית וחוויתית מאוד. היא מופיעה באירועים עסקיים דוגמת ערבי גיבוש לחברה, מסיבה שנתית שאליה מגיעים עובדים, לקוחות נבחרים, ספקים וגורמים נוספים הקשורים לחברה ועוד. באירועים פרטיים היא תנעים זמנם של אורחים לחתונה. בחתונה יש רגעי קסם רבים ואחד המרגשים והאישיים ביותר הוא רקע הכניסה לחופה. ניתן למצוא ללא קושי שיר מלווה  שהיה להיט בשנות השמונים. בנוסף, ניתן להזמין הופעות בימי קיץ בפארקים, באצטדיונים וכיוצא בזה.  המוסיקה היא אלמנט מרגש, מציף ונעים והיא מוסיפה רבות לכל אירוע.

    הזמנה והפקה

    ההזמנה תיעשה על ידי גורם המפיק את האירוע. הוא ידון עם המפיק המוסיקלי מטעם הלהקה לגבי הרפרטואר שינוגן. המפיק המוסיקלי יתרום מניסיונו וייעץ לגבי השירים החשובים ואלו אשר, לדעתו, יעשירו את המופע ויסחפו את הקהל. ההחלטה תהיה משותפת. יש לציין כי בעת ההופעה קיימת אפשרות להיענות לבקשות לשירים מאת הקהל, במידה והדבר יתאפשר מבחינת לוח הזמנים.

    להקה בעלת מוניטין

    עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי.  הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, לוח  זמנים מסודר ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, משירות בלהקה צבאית, מליווי אומנים מוכרים, מהפקת אירועי מוסיקה וכדומה. הוא ישמח לשרת כל לקוח נוסף.

    post-thumbnail

    קראו עוד איתנו

    post-thumbnail להקה לאירוע מושלם

    אתם מתכננים אירוע ורוצים לשלב בו משהו מיוחד? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail ארגון האירוע - משימה מאתגרת במיוחד

    הרבה אנשים מתמודדים מידי פעם עם משימה מאתגרת במיוחד: הפקת...

    קרא עוד..
    post-thumbnail אופציה נפלאה לערב מיוחד

    אתם מתכננים ערב מיוחד שבו תחגגו אירוע של פעם בחיים?...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לתכנן את האירוע בצורה ייחודית

    אתם מתכננים לעשות בקרוב אירוע קטן ולא ממש ברור לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לעשות חגיגה מיוחדת

    חושבים לעשות חגיגה מיוחד עם כל בני המשפחה? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail להקות קאברים לאירועים

    להקות קאברים לאירועים מופיעות אצל אנשים פרטיים, גופים ציבוריים, עסקים...

    קרא עוד..
    Skip to content