order-show הזמינו מופע
close

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    להקת קאברים לביטלס

    להקת קאברים לביטלס מתמחה בביצוע להיטים של הלהקה המיתולוגית הזאת. היא מספקת שירותיה לאנשים פרטיים, למוסדות ציבור, לרשויות מוניציפאליות, לעסקים ועוד. ההופעות מתקיימות באולמות סגורים, בפארקים, בכיכרות עירוניות ועוד. הלהקה כוללת מספר רב של נגנים וסולן מוביל ומצליחה לרגש את קהל הצופים בה. עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

    להקת קאברים לביטלס – מוכשרת ומקצועית

    להקת קאברים לביטלס הינה מוכשרת ומקצועית וחבריה מנגנים על כלי נגינה רבים. ביניהם גיטרות ותופים כפי שלהקת הביטלס נגנה עליהם. הזמנת להקה לאירועים שונים משדרגת אותם מבחינת תוכן, ריגוש, חוויות עוצמתיות יותר. הכול בדרך לאירוע בלתי נשכח. אירועים עסקיים מתאימים הם ערבי גיבוש לחברה, חגיגות לעשור או ליובל לחברה, טקס שנתי לציון אבני דרך חשובים ועוד. באירועים כאלו רוצים להרחיב את הקשר של העובדים לחברה כמו גם ספקים, לקוחות וכיוצא בזה. אירועים פרטיים מתאימים הם בעיקר חתונות אשר נהוג להשמיע בהם מוסיקה לריקודים, מוסיקת רקע וכדומה. מוסיקה ושירים של הביטלס תמיד נעימים לאוזן והם יתרמו רבות לאירוע ותשתלב היטב בפעילויות האחרות של הארוחות הברכות, הטקסים וכדומה. כמו כן יש לה יתרון רב על מוסיקה אחרת בעת קונצרטים הנערכים בימי קיץ והמוזמנים על ידי רשויות מקומיות וגופים מוסדיים אחרים.

    הפקה מקצועית

    ההפקה חייבת להיות מקצועית. בעת ההזמנה יוחלט גם על הרפרטואר והשירים שיושמעו. המפיק המוסיקלי יכול לסייע רבות בייעוץ לגבי השירים החשובים ואלו אשר יעשירו את המופע ויסחפו את הקהל. ההחלטה תהיה משותפת. כמובן, שבעת ההופעה ניתן להשמיע שירים אשר אנשים בקהל מבקשים והדבר תלוי רבות בזמן המוקצב ובאלמנטים נוספים הקיימים באותו רגע נתון.

    להקה בעלת מוניטין

    עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי.  הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, משירות בלהקה צבאית, מליווי אומנים מוכרים לאורך זמן, מהפקת אירועי מוסיקה מגוונים וכדומה. הוא ישמח לשרת כל לקוח נוסף.

    post-thumbnail

    קראו עוד איתנו

    post-thumbnail להקה לאירוע מושלם

    אתם מתכננים אירוע ורוצים לשלב בו משהו מיוחד? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail ארגון האירוע - משימה מאתגרת במיוחד

    הרבה אנשים מתמודדים מידי פעם עם משימה מאתגרת במיוחד: הפקת...

    קרא עוד..
    post-thumbnail אופציה נפלאה לערב מיוחד

    אתם מתכננים ערב מיוחד שבו תחגגו אירוע של פעם בחיים?...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לתכנן את האירוע בצורה ייחודית

    אתם מתכננים לעשות בקרוב אירוע קטן ולא ממש ברור לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לעשות חגיגה מיוחדת

    חושבים לעשות חגיגה מיוחד עם כל בני המשפחה? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail להקות קאברים לאירועים

    להקות קאברים לאירועים מופיעות אצל אנשים פרטיים, גופים ציבוריים, עסקים...

    קרא עוד..
    Skip to content