order-show הזמינו מופע
close

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    להקה לאירוע קטן

    להקה לאירוע קטן תהיה בהרכב נגנים מצומצם ותנעים היטב את זמנם של האורחים. הרכב כזה מתחיל בשלושה נגנים ויכול להגיע למעט יותר. ההרכב המוסיקלי מתמחה בשירים מז'אנרים וסגנונות שונים ומתאים את הרפרטואר לסוג הקהל. כל אחד יכול להזמין את הלהקה המתאימה לאופי האירוע , לצרכיו ולטעמו האישי. עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

    להקה לאירוע קטן – מוסיקה אינטימית

    להקה לאירוע קטן מנגנת מוסיקה המותאמת לאווירה אינטימית כפי שקיימת באירוע מסוג זה. האירוע יכול להיות פרטי כמו מסיבת אירוסין, חגיגות יובל לנישואין, יום הולדת עגול ועוד. הוא יכול להיות עסקי כמו חגיגה להוצאת ספר, יום גיבוש למחלקה בחברה ועוד. הלהקה מורכבת ממספר נגנים עם כלי נגינה כמו אורגן, גיטרה ועוד. היא יכולה לשיר קאברים ללהיטים ידועים מהעבר וההווה, שירים של להקות כמו ביטלס, פינק פלויד ועוד, וכן, מבחר שירים נוסף אשר יתרום לחוויה מרגשת ונעימה. בכל הרכב כזה יש סולן ולצידו מנגנים אשר אף מלווים אותו בשירה. כך תיווצר הרמוניית שירה נהדרת. מוסיקה תמיד מוסיפה רבות ותורמת רוגע ונחת למקשיבים לה. היא תשתלב היטב בתוך המכלול של האירוע הכולל ארוחה טובה, ברכות, מופע ומצגות ועוד.

    הזמנה ותיאום ציפיות

    לאחר ההזמנה הרשמית ייערכו פגישות ושיחות לגבי הרפרטואר אשר ההרכב המוסיקלי ישמיע. המפיק המוסיקלי שהינו, לרוב, מנהל הלהקה והמעבד של השירים יכול לתרום מעצותיו ובכך לסייע לבחירת השירים אשר לדעתו, ישדרגו את ההופעה. ההחלטה תתקבל במשותף ובהתאם לרצון הלקוח המכיר טוב מכולם את אורחיו. הכול ינותב לערב נעים ובלתי נשכח.

    שירות מלהקה בעלת מוניטין

    עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי.  הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, משירות בלהקה צבאית, מליווי אומנים מוכרים לאורך שנים רבות, מהפקת אירועי מוסיקה ללקוחות מגוונים וכדומה. הוא ישמח לספק שירותי מוסיקה לכל לקוח נוסף.

    להקות לאירועים קטנים

    להקות לאירועים קטנים מורכבות משלושה נגנים שאחד מהם הוא גם זמר. במקרים מסוימים ,מספר מועט יותר של נגנים. ניתן למצוא הרכבים מוסיקליים כאלו אשר מבצעים קאברים של שירים ידועים ולהיטים אחרים. כל אחד יכול להזמין או הסגנונות או הז'אנרים האהובים עליו ואלו המתאימים לאירוע שהוא עורך. עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

    להקות לאירועים קטנים – מספקות מופע אינטימי

    להקות לאירועים קטנים מותאמות לאירועים פרטיים כמו חתונות צנועות, מסיבות אירוסין, ימי הולדת עגולים בתאריכים חשובים ועוד. לחילופין, אירועים עסקיים של ערבי גיבוש, השקת מוצר לשוק, מסיבה אינטימית בקונגרס חשוב ועוד. להקה כזאת כוללת, לרוב, גיטרה, אורגן, סקסופון וכלי נגינה בסגנון הנ"ל. יחד עם הזמרה תיווצר הרמוניה נהדרת אשר ייהנו ממנה האורחים החשובים והיקרים. היא יכולה לבצע קאברים לשירי ביטלס, פינק פלויד ואומנים אחרים. במקרים מסוימים, גם מוסיקה אתנית על פי בקשות מיוחדות ועוד. הופעה כזאת תוסיף רבות לערב מושקע הכולל גם ארוחות, ברכות, מצגות, סרטונים ועוד. האירוע יכול להתקיים באולם סגור, בגן אירועים או במתחם חיצוני פתוח. הלהקה תביא עימה ציוד מתאים הכולל מיקרופונים איכותיים, מערכות הגברה ואביזרי עזר נוספים שיתרמו להעצמת החוויה.

    הזמנה ותיאום מוקדם

    ההזמנה הרשמית תכלול פרטים טכניים. לאחריה, ייערכו פגישות בין יוזם האירוע והמפיק המוסיקלי של הלהקה לגבי השירים אשר יושמעו. המפיק יכול לסייע רבות בעצות וימליץ על שירים מסוימים שלדעתו יתאימו לאופי האירוע ולהרכב הקהל. עצותיו הטובות, תתקבלנה לרוב. אבל ההחלטה הסופית תהיה משותפת. עם זאת, תמיד יהיה ניתן לשנות במהלך ההופעה, להוסיף שירים ,להיענות לבקשות ועוד.

    להקה בעלת מוניטין

    עודד טסמוט סולן להקת אומהגומה ומפיק אירועי מוסיקה עוסק בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי.  הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים לאחר שירות בלהקה צבאית, ליווי אומנים מוכרים לאורך שנים רבות, הפקת אירועי מוסיקה ללקוחות מגוונים וכדומה. הוא ישמח לספק שירותיו לכל לקוח נוסף.

    post-thumbnail

    קראו עוד איתנו

    post-thumbnail להקה לאירוע מושלם

    אתם מתכננים אירוע ורוצים לשלב בו משהו מיוחד? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail ארגון האירוע - משימה מאתגרת במיוחד

    הרבה אנשים מתמודדים מידי פעם עם משימה מאתגרת במיוחד: הפקת...

    קרא עוד..
    post-thumbnail אופציה נפלאה לערב מיוחד

    אתם מתכננים ערב מיוחד שבו תחגגו אירוע של פעם בחיים?...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לתכנן את האירוע בצורה ייחודית

    אתם מתכננים לעשות בקרוב אירוע קטן ולא ממש ברור לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail לעשות חגיגה מיוחדת

    חושבים לעשות חגיגה מיוחד עם כל בני המשפחה? חשוב לכם...

    קרא עוד..
    post-thumbnail להקות קאברים לאירועים

    להקות קאברים לאירועים מופיעות אצל אנשים פרטיים, גופים ציבוריים, עסקים...

    קרא עוד..
    Skip to content